4/5-11.

Snart har jag en alldeles egen gräsmatta att mysa på. Leksand, bara några veckor bort:)

Det blev en myskväll för mig och M igår. Fotbollsmatch och South Park i sängen blandat med en massa skratt. Att ligga och asgarva med två sparkmaskiner i magen kan ibland kännas lite små lustigt. Det puttas och sparkas åt varenda håll och kant, och ibland tror jag att de ska lyckas sparka igenom skinnet.

Idag är det M's födelsedag och det ska firas med pompa och ståt. Han ligger och snarkar medan jag har donat med presenter och planerat en riktig brakfrukost. Allt för min man. Nu vill jag bara att timmarna ska ticka iväg lite så att det är okej att väcka honom. Han är inget stort fan av att bli väckt före kl10 när han inte har någon tid att passa. Bäst att vänta så man inte får ett surt födelsedagsbarn här hemma:)
1 Emma:

skriven

älskar att gå barfota i gräset!

2 linnéa:

skriven

jaa! :(

3 Dannielle:

skriven

Tack! :D



Åh, vad underbart att vara barfota i sommar gräs!

4 yennie:

skriven

Och i juli kan jag dela den gräsmattan med dig!

Om jag klipper den åt dig så kanske jag kan få en solstol oxå! ;-) Kramar

5 Sofia:

skriven

Jag vet vad du menar! Tror seriöst min ska ploppa ut den vägen ibland också.. Slå sig igenom magen och ta sig fri typ.. Iiih. Haha.. Men det går nog bra. :)

Kommentera här: