morning glory.

Strax efter kl5 ville lillan ut och morgonkissa, och efter det kalla uppvaknandet så kunde inte fröken Carlsson somna om... Låg och blundade och kände på magen när de små sparkade, planerade ihop ett dagsschema i skallen och fick till slut nog och bestämde mig för att gå upp och fixa mysfrukost till karln. Varma bagels satt finfint i kistan.


Nu är jag mätt, piggare än piggast och sugen på att baka. Dock måste jag vänta till kl9 så jag kan fara upp till butiken och handla det jag behöver. Vad det blir återstår dock att se, känner jag mig själv så kommer jag att bestämma mig i sista sekund. Bröd? Kladdkaka? Muffins? Hmm.. Svårt... Måste ju göda upp magen lite om jag ska slänga in en magbild senare idag:)

Godmorgon på er!

1 Anonym:

skriven

Ååh magbild magbild magbild!!!:D

2 bokrikedom:

skriven

Hej! Har skrivit om Odjuret tidigare i min blogg, den handlar om sexuella övergrepp på barn - ruggig läsning!

3 Isabel:

skriven

Haha, verkligen.. Något gammal kan jag lova. Kommer nog få en hel massa skit för den bilden kan jag tro..:)

Kommentera här: