hemklickat.

Har suttit och suktat efter finfina saker på nätet nu på eftermiddagen. Har tappat hakan några gånger och varit arg på mig själv vid ett flertal tillfällen att jag inte kunnat bestämma mig om jag ska köpa saker eller inte. Bestämde mig för att vänta tills M kommer tillbaka så han kan bestämma åt mig. Tills dess så tillät jag i alla fall mig själv att köpa dessa armband, ett par solbrillor och ett linne. Som en liten godsak mitt i all väntan.
1 Cajsa:

skriven

hejsan sötnos!

allt bra denna kväll?

2 Louise - foto:

skriven

fina. :)

3 Jess:

skriven

Åh, det i guld var ju helt underbart! Vart hittade du dem? :)

4 Jennifer:

skriven

5 Jennifer:

skriven

Fina! Vart har du klickat hem dom ifrån? Det kliar i webbshoppingfingrarna :) Lycka till med bebisarna!!

Kommentera här: