segerdans!

Jag & M i San Diego 2009.


Kom precis hem ifrån jobbet, och vad möttes jag av? Nystädad lägenhet, mat i ugnen och en sprallig sambo som sken som en sol. Körde en lite lätt segerdans med mig själv och hoppade i mjukisarna. Adde & Yennie kommer snart hit också, wiihoo! Nu är det myskväll all in som gäller. Guacamolen är framme, graaow, jag lever farligt.
1 josephine- fixar din design gratis!:

skriven

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

2 Jo´sign:

skriven

Såg din kommentar i en blogg om massa ringar. Tänkte bara tipsa om att det finns mycket ringar och massa annat här: www.josign.se =)

Hett tips: om du går in via min blogg och klickar på facebook ikonen - gillar Jo´sign på facebook så har du 50kr att handla för!

Kram Jo´sign

3 Tilda:

skriven

Tack! :)

4 Madde:

skriven

tackar =)

5 LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

skriven

Vilken snäll sambo du har! man blir verkligen glad av sånt när man kommer hem =) Hoppas ni har en toppenbra kväll!

6 Linnéa:

skriven

Tack så mycket för kommentaren, blir superglad <3

7 已知 Mohammedi Al-debis™:

skriven

hej hej , hur e de?

8 Abir♥:

skriven

Hejsan du :)

Jag säljer billiga bloggdesigner för endast 10-30!! :)

Intresserad kolla mer på min blogg :)



såhär kan designerna se ut:

www.abirstest.blogg.se

eller så gör jag helt & hållet efter dina önskemål :)

9 Sasha:

skriven

Så mysigt att komma hem och det är nystädat och maten snart är klar :)

10 claudia:

skriven

Gullig bild på er :D

allt bra med dig? :)<3

11 amanda:

skriven

sv: ja, dom är ju så fina. :)

12 lindababby:

skriven

Sv. Taack!

13 eemmaaj:

skriven

åh vad roligt å vara i usa!

Kommentera här: