bubblor bubblor, miiiiina bubblor!

Som alltid när jag är hemma hos mamma & pappa så passar jag på att lyxa till det lite. Har precis ätit frukost och nu ska det kopplas av med ett bad. Bubblor bubblor!

Kl12,30 kommer bästa morbror hit på lunch och i eftermiddag kommer hela familjen tajkoon. Har verkligen världens bästa familj, underbarare människor finns inte <3 Så nu ska jag passa på att njuta av sällskapet i några dagar tills jag far upp till de andra två (som jag redan saknar..).
1 Anonym:

skriven

mys

2 Anonym:

skriven

hej eller godmorgon=)



vad ska du göra idag=)?

3 AMPELOS:

skriven

ha en bra dag :)

5 Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline:

skriven

sv; Tack så mycket :)

6 Patricia Lindh:

skriven

Fan så härligt! :D Haha, man kan inte alltid vara snygg lixom! Hur kommer de sig att du läser min blogg? ramlat in på den bara?

7 Patricia Lindh:

skriven

Sorry :)

8 friday:

skriven

hoppas du fick god tårta igår också gumman :) fick lite dåligt samvete att jag inte lagade Dogge Doggelito tårta till dig men du kan ju få den i efterskott sen när vi ses :) teledate på Tisdag funkar perfa, call moi <3 älskar dig darling

9 Malin:

skriven

Det såg riktigt skönt ut....

10 danten89:

skriven

Visst är den bra :)

Händer idag?

11 Sannie:

skriven

Man tackar! :D fast nu är det mer vinrött ;D

12 Erika:

skriven

Oh, vill också ha badkar! Grattis i efterskott också :)

Kommentera här: