23bast.

Notera att mannen tagit fram den amerikanska flaggan. Viktigt viktigt.


Jajamensan, idag är det min dag. Grattis till mig själv! M väckte mig kl6 med frukost på säng och finfina presenter. Jag är mer än glad:) Nu ska jag ha lite mysdag med mig själv, dra och jobba och sedan ska jag köra plattan i mattan hem till la familia i Gävle och bli firad där. Jag känner mig gammal.. :)
1 Anonym:

skriven

Grattis!

2 Tina:

skriven

Ett stort grattis på din födelsedag! :) Hoppas du får en fin dag.

3 SANDRA-EN BRA BLOGG!:

skriven

jättegrattis!! :D

4 Jasmine:

skriven

SV: Ja, visst är det?! Jag blev kär så fort jag såg det, haha. :D

5 Jasmine:

skriven

BTW, GRATTIS! :D

6 Mishka:

skriven

sv: Haha, det var ju bra :P

7 ♥ KHANGKHENG´S:

skriven

visst vart dom :)!

8 yennie:

skriven

Hoppas din dag blir den bästa! Det är du värd, kram!

9 Anonym:

skriven

vad mysigt

10 Olivia:

skriven

Tack! :)

11 EMELIE - FOTO:

skriven

sV; ja dom var inte så duma!:D allt bra?

12 Anonym:

skriven

Sjukt fin blogg!

Vad ska du göra på lovet?

Eller har du redan haft lov?



Kram^^

13 E L L E N:

skriven

fin blogg , allt bra med dej idag ? :)



Btw .. Grattis ! :D

14 Jennifer:

skriven

Sv: Ja, verkligen! ;)

15 Olivia:

skriven

SV: visst är dom! :)

16 annsoh:

skriven



Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

17 L I J N A:

skriven

allt bra?:)

18 Emma:

skriven

Ja, visst är den!

Haft en bra helg?

19 Frida♥:

skriven

Grattis grattis :) Hoppas du fått en fin födelsedag :)



sv: Jo den är väldigt läskig, tycker jag :P

20 Mia systeryster:

skriven

Grattis=D

21 elina:

skriven

grattis i efterskott, hade du en bra födelsedag ? :D KRAM

22 Marika:

skriven

Grattis i efterskott:)

23 daniela:

skriven

myyys!

Kommentera här: