byteshandel.

 

 

Är det någon som behöver en extra tand så får ni mer än gärna ta min visdomstand som gör mitt liv till ett helvete just nu. Ooooont.. När ni ändå är på g och tar saker så kan ni även få ta min ömmande mage. Oooont, igen. Annars så är allt tipptopp:)

Jag tog en demonstrativ sovmorgon eftersom sambon inte kom hem förrän kl2. Visar mitt missnöje med det sena jobbandet med "the silent treatment". Funkar perfekt!

Idag är vi alla lediga i alla fall och det bjuds nog på lite shopping alternativt en stund i backen. Måste i alla fall upp och vara lite med mamma och pappa, passa på när jag har den nära.

Imorgon är det ju nyårsafton och det gör mig skapligt stressad. Mycket att fixa och dona med.. Om någon av er vill ha tanden och magen, så tar jag gärna ett par extra armar..?

 

 

1 Elin:

skriven

Jeffery Campbells till -60% på members.com gilla på FB för 100:- rabatt till, det kanske piggar upp!!! Kram

2 Jonna:

skriven

Usch, har haft problem med min visdomstand jag med nu och det gör verkligen skitont! Jag åkte till tandläkarn och spolade rent då det ofta blir inflammerat när tanden är på g upp. Värken försvann efter det så gör det om det inte går över! Hemskt att gå runt och ha ont..

Kommentera här: