all coming back to me now.

Taking a trip down memory lane.. Kikar igenom mina 65 (!!!!) album på facebook. Det slår mig hur mycket jag har hunnit med åren efter gymnasiet. Bott i Leksand, Gävle, Oslo, USA, Gävle (igen), Trysil och Gävle (återigen..). Frågan är bara var jag kommer hamna här näst? Vi har det i familjen att flytta runt konstant. När ska man stanna upp och inse att man kanske borde skaffa sig lite stabilitet i vardagen? I'm all in för stabilitet, så länge det finns en gnutta äventyr med i spelet.
Teamet. Ayia Napa 2007.
Frida & jag. Sportfånetema skolavslutningen 2005.
Mattan & tomten. Julen 2007.
Teamet. Lagfest 2007.
Rockband hos Majsan.
Whiskeymys med Kickson innan en heldag i backen.
Maja x 2.
Rätt Pris-ligan på Hemköp. Hmm?
Brudar & Bilar-fest första säsongen i Trysil.
Mexican-fest med båda teamen i Leksand. Sommaren 2009.
Fyllebus med Amanda. Sommaren 2009.
Mina två favoriter. Vintern 09/10.
Skidmys med bästaste Yennie. Vintern 08/09.

Galna personalfester på fjället.
Singelfest i Gävle med TLK & VC. Sommaren 2008.
Avslutar med en standard. En av många "lagbilder" på oss damer. T12 och T14 förenade till en, stor, glad, sprudlande, galen skara. 65 album so far, more to come. Jag borde investera i en skrivare så jag kan printa ut lite av alla dessa minnen. För vad är det man brukar säga, en bild säger mer än tusen ord?
1 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

god morgon sötnos! hoppas du sovit gott ;>

2 Linnéa den bästa!:

skriven

haha :D

3 Ann:

skriven

Kan vara bra att titta tillbaka på allt som hänt genom åren, minnas positiva och negativa saker som format en till den man är idag. 65 album är inte illa :P

4 Jill:

skriven

Tack så mycket :)

5 KILLENMEDSTIL ♂♂:

skriven

sv. haha. visst är det fint? Jag vill ha den :D

6 Anonym:

skriven

hahahh :D

7 Abby:

skriven

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, naglar, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör och nagelteknolog.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

8 Idah| Extremsport-pluggande tjej i norge:

skriven

Mysig blogg!

9 Emmy:

skriven

Visst var det :-)

Hoppas allt är bra?

10 Regina:

skriven

Heej.

Tack för din kommentar! ;P

11 EmmaKP:

skriven

sv: Ja jag älskar den :) Det är rackarns svårt att hitta bra sängmobiler nuförtiden

12 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

de tycker då inte jag iallafall ;D tycker han är way to spexig av sej :P

13 Matilda:

skriven

Åååå vilka fina bilder! <3

14 Sessan:

skriven

Gud vad du äär vacker!!



Keep up the good work!

Kommentera här: