dag 1 - presentera mig själv.

Maria Kristina Carlsson heter jag, kallas Maja av alla sedan evigheter tillbaka. Anledning är den att lillasyster Malin inte kunde säga Maria när hon var liten och schooopp så försvann mitt namn..
Föddes 27/2 1988 i Morristown, NJ USA. Efter det blev det flytt lite hit och dit pga. pappas jobb. Har bla. bott i Gävle, Vetlanda, Västerås och Leksand. Hoppade över 6an så jag gick högstadiet och gymnasiet med dem som är födda 1987. Gick RIG (riksinnebandygymnasiet) i Umeå 1,5år tills kärleken drog mig hemåt. Avslutade då studierna på Leksands Gymnasium.

Efter gymnasiet blev det flytt till Norge, för att sedan flytta till USA, sedan hem till Gävle, för att sedan flytta till Norge igen. Flänger runt ganska så mycket, oavsett om det gäller flytt eller tripper till alla nära och kära som befinner sig utspridda på denna jord.

Som person skulle jag beskriva mig själv som social, skrämmande pratglad, envis och jag är en jäkla kontrollfreak. Jag älskar att resa världen över, sjunga i duschen i tron om att jag låter som Celine, laga mat till arméer och citera gamla Disneyfilmer. Humor är a och o i det mesta. Dock har jag ett jäkla humör ibland som man inte vill stöta på. Som tur är så brukar jag inte kunna vara arg/sur/förbannad/punschig mer än i några minuter innan jag är fff igen..

Just nu bor jag hos min vän Jenny i Mora. Väntar på en nyköpt lägenhet som jag får tillträde till om några veckor. I Mora ska jag starta ett nytt kapitel i mitt liv med min lilla hårboll, och som jag ser fram emot det!

Har ni några frågor?



1 viola:

skriven

sv: tack så hemskt mycket! :D

2 DAISY:

skriven

Tackar :)

åh älskar den här, det är så kul att få veta lite mer om folk!

3 lisa olsson:

skriven

sv: kapstaden i sydafrika :)!

4 Rebecca:

skriven

sv; hehe jo!!



inte dåligt att gå rig ju, innebandy är ju hur kul som helst!! :)

5 Sandra Helen - jeg deler ut goodiebag!:

skriven

Du har en veldig fin blogg! :)



Kan du forresten stemme på meg? Gå inn på denne linken; http://apps.facebook.com/sunsilkminerals/?ItemGuid=4ff894b8-e0fe-46e9-af3f-c2b4bbda8956&ref=mf og trykk stem. Takk! :) <3

6 Viola:

skriven

Låter verkligen som att du lever livet med andra ord! Spännande :)

7 Ylva:

skriven

Så du bor i Dalarna. Jag blir glad av dalmål, kommer från Hedemora men bor i Småland nu.

8 lisa!:

skriven

måste vara härligt med flytt hit och di på ett sätt, att se så mycket liksom? :)

(bor själv utanför gävle)

9 Eleonore:

skriven

Kul att få veta lite mer om dig!

Roligt att du bott i Leksand, är så fint där :)

10 Samra:

skriven

Sv: Tack, kan inte säga någoting annat om dig. Sjukt snygg är du kvinna!

11 Amanda Hasselqvist:

skriven

känner dig inte men det var roligt att läsa :) hade bra!

Kommentera här: