Drömmen om Italien.

Maja x 2


Sitter och dricker lite rödvin med Majsan och kikar på Drömmen om Italien. Är det bara jag som tycker det programmet är tolalt värdelöst? Vilka nötter... Finns det inget bättre program att kika på? Nej faktiskt inte. De norska kanalerna håller inte måttet. Jag saknar svenska 5an, den har allt man vill ha. Snart är det i alla fall slut och jag håller mina tummar så hårt att de blir vita att det ska visas något roligare efter. Jag känner för en bra komedi, gärna något rått. Är det någon som har något förslag på vad man kan se?
1 m y y s a n o l s s o n:

skriven

sv. ehhe jaha oekj, är du ofta där? =)

2 A:

skriven

hehe vet ingen bra komedi.. själv kollar jag gärna på skräckfilmer ^.^ haha!

3 Anonym:

skriven

hej heej:)allt bra me dig??fin din blogg e. häftig bakgrund

4 sam:

skriven

Gört det! även om det är ganska lång, och lite tråkig i början, men jag tycker att storyn var okej :)

5 emilia:

skriven

men dit vill väl jag! skulle göra asfint i det programmet ;)

6 jos:

skriven

visst är hon:) Fin blogg du har!

7 FOTOGRABBEN.SE:

skriven

Tjabba! Vad gör du? =)

8 Laura:

skriven

Taaack sååå mycket raring :) tack tack.. väldig fräsch blogg!

Så hur hitta du min blogg?

9 Annemie:

skriven

Påskpyssel va längesen man sysslade med :) Hoppas du hittade en rolig film sen

10 EVELINE - Suncloud:

skriven

haha håller med om att det är nötter i drömmen om italien! :D

11 Rebecca:

skriven

Tack! :)

Jag håller med.. speciellt dom som lämna sin lilla dotter hemma i sverige för att hon ska få ett bättre liv. Tror inte dom lever i misär här direkt.

Kommentera här: