Eclipse!

Nu är jag ännu bittrare... Fast på ett fjäll och så går det Eclipse ikväll i Elverum. Jag vill se jag vill se jag vill se! Som jag har längtat efter den här dagen och så kan jag inte fara och se den... Ska ni och se på Eclipse ikväll?
1 NINNIE:

skriven

SV Nä helt klart , inte okej!

2 Julia:

skriven

svar: så sant!

3 Selloow:

skriven

Tack ska du ha! :)

Dina ögon är med jättevackra! :)

Din blogg är jättefin:)

4 Anonym:

skriven

redan sett den. var på Twilight-maraton igår med alla 3 filmer i rad :)

5 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL:

skriven

Japp jobbar på COFFEE LOUNGE JU!! :D

6 Bea:

skriven

SV* ahha; hoppas den är bra(Y)

ska du se den?:)

7 nicole:

skriven

Var gärnan med och tävla om ett Hawaiian Tropic sett på min blogg :)



/Nicole

8 Therese:

skriven

Oekj^^ Den luktar gott=)Vad hittar du på idag?

9 TIPSBLOGGEN!:

skriven

Jag ska se den på fredag tror jag!

10 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL:

skriven

jag har jobbat där sen i oktober :P



Jag ska se eclipse ikväll!! :D

11 Fanny Walhed:

skriven

Åh, jag vill med se den! Min biljetterna är slut...



Svar; Ja jag laddade ner någon cool app till min iPhone!

12 Anonym:

skriven

alla säger att den kmr vara sjukt bra så de väll bara att kolla på den ahahahah :D

13 Victoria ♥:

skriven

jag såg den igår, så TUUUNG!! :D:D

14 lovisa:

skriven

Jag såg den igår och den är verkligen heeelt fantastisk! Jag hade inte så jätte höga förväntningar, men den var verkligen skitbra! De fick med allt!

15 Veronica:

skriven

Helt magisk och så galet bra Eclipse var. Bästa hitills av de tre:)

Ha en fin dag och tack för besöket :)

Kommentera här: