To me, you're everything...

Imorgon åker jag till den finaste vännen i hela världen. Frida, min underbara, överdrivet roliga och mysiga Frida. Jag och Kickson (hon är inte så dum hon heller..) ska sätta oss svarta pärlan och först styra kosan mot Gävle. Där blir det lite systembesök innan vi kör plattan i mattan och rattar mot Stockholm där vi förväntar oss lite shopping, kramkalas och två urspårningar alabama!

Finns inte en chans i världen att jag kommer att bli besviken på den här helgen, och om jag mot all förmodan skulle bli det, jaa, då kör jag en Håkanbråkan på E4'an på vägen hem.
1 FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE:

skriven

TACK SNYGGIS :)

2 Anonym:

skriven

Fin!

3 Sandra:

skriven

ååh vad härligt.

4 Danna:

skriven

Tack snälla.

5 sv::

skriven

första gången för mig faktiskt ;) fin blogg btw

6 Lollo:

skriven

hej :) jag lyssnar på justin bieber och lady gaga:) :P

vilken fin blogg du har :D

7 Caroline:

skriven

jättefin header du har! :)

8 Shiko:

skriven

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

9 josefine:

skriven

läs gärna mina inlägg om självkänsla och kommentera vad du tycker :) kram!

Kommentera här: