Stress hit och stress dit.

Hemma på lunch, fixar och donar inför kvällens bravader. Eftersom jag stänger butiken så måste jag inta rollen som Duracellkanin när jag kommer hem. Ska lägga vinet på kylning, maten ska förberedas och kläderna ska väljas ut. Stress hit och stress dit! Vilka kvinnoproblem jag har.. Men gud så nöjd jag kommer vara ikväll när jag sitter där med vinet i handen:) Oooojaaaa..! Vad hittar ni på idag?

Nu; slänga i mig lite mat och dra tillbaka till butiken.
1 Sofia:

skriven

Jo, tyvärr är det så att plånboken säger ifrån. Men man kan alltid drömma! :)

2 frida :):

skriven

ja hoppas jag me

3 Julia :D:

skriven

SV: Haha aa ellerhur xD

4 Eleonore:

skriven

Usch det är inte kul med stress även om det gäller så "meningslösa" grejer som kläder och så :)



sv: Visst är grönt te det godaste :D

5 Jenny:

skriven

SV: Ja, det gör jag :)

6 Julia ♥:

skriven

sv: ja, den var cool och sexig ;)

7 ylvaaaa:

skriven

sv: ja, tack :)

8 Emmelist:

skriven

haha samma här. hade jättesvårt för det förut :)

9 Anonym:

skriven

sovit bort hela dagen , Vad för butik jobbar du i?

10 Anonym:

skriven

allt bra idag? =)

11 josefin:

skriven

va?:)

12 Anonym:

skriven

sv: samma här :D hänt någe skoj i helgen ?

13 nicole:

skriven

sv: Ja det vart bra :)

köp en toning hos din frisör då kan dom hjälpa dig med vilken färg osv det blir oftast bättre då



/Nicole

14 ellie:

skriven

nae, det är guuudomligt gott :) hah

15 Bea | E S C R I B I R:

skriven

sv: ah, dom är helt underbara. älskar framförallt pianospelet ^^



hur har din dag varit? :)

16 Anna:

skriven

sv: Från gina :)

17 simone:

skriven

Haha, ja! :) Det var dom! ^^

18 Emma:

skriven

Jobbigt med stress!

19 Lillasyzter:

skriven

haha ja det är sannerligen inte lätt att välja kläder för en kvinna :)

20 Lina:

skriven

Gud vad fint hår du har

21 lisa!:

skriven

vad jobbar du i för butik?!

22 sara:

skriven

fin blogg :D

Kommentera här: