Nu kör vi!

Sitter här med en drink handen och njuter av sällskapet. Annika och jag kan verkligen konsten att festa till det. Idag står Annika för drinkarna, supergoda Mojitos som hon har slängt ihop alldeles själv. Kvinnan kommer att klara bartenderutbildningen klockrent medan en annan kommer att kämpa för att hälla upp en shot...
Nej nu ska vi skaka lite rumpa här hemma innan vi drar vidare till galnare ställen:) Hoppas ni får en bra kväll!
1 Sussi:

skriven

Hoppas er kväll blev toppen!

2 E M M A - den blonda♥:

skriven

sv: ja skoter är verkligen kul! =)

kram

3 nicole:

skriven

sv: jag ska försöka lägga in en bild på hur resultatet blev när pappa hjälper mig med kameran ^^ har inte installerat den till datorn än.



/nicole

4 sophie:

skriven

Hehe jaa, jag längtar till sommaren så den får vara kvar! (även om folk klagar på att den e lite sommrig:P)

5 sneki:

skriven

skön låt :)

6 Estefany:

skriven

bra låt det där!:)

7 tilda:

skriven

sv: kul att du tycker det!

Snygg blogg!

8 Kadri:

skriven

så härligt med musik nu på morgonen

9 Johanna:

skriven

Tack så mycket! Fläskfilén innehöll skivad banan, mandariner (på burk), grädde blandat med mango chutney och curry (hälls över den redan stekta fläskfilén i en ugnsform), och sen stekt bacon ovanpå allt på toppen! Riktigt mumsigt! Kram

10 simone:

skriven

Fick ni en riktigt nice kväll? :)

11 Girly:

skriven

Japp musig fika:)

Härlig video & låt:)

Kram Girly

12 Sanne:

skriven

asså, vi känner en som gör det så hon va hemma hos oss och fixade vå naglar :)

13 Jennifer:

skriven

hehe visst är dem :D Hade nog haft dem som prydnad :) hehe!Känner faktiskt igen dig från någon stans :)

14 Art By Tina:

skriven

Låter som en suverän party-söndag?!

15 Frida:

skriven

Hej! Du kommenterade ett inlägg på min blogg för ett tag sen, (länk: http://fridstad.blogg.se/2010/january/god-cant-save-us-all.html) och jag har varit jävligt seg på att svara. Men jag tänkte säga tack så mycket! :) Kul att folk uppskattar utséendet på bloggen.



MVH Frida

16 sofia:

skriven

sv: ja det ska bli sjukt kul med student, speciellt när våren kommer och det börjar närma sig! :D

bra låt detdära btw :D

Kommentera här: