For ur love.

Nu vankas det 10,5h's jobb på butiken sedan är det direkt hem som gäller för att laga mat åt ett helt kompani. Vinet ska fram och vårat slutmål är personalfesten på T2. Ikväll ska vi festa som om det vore sista dagen i våra liv!:)
1 S*:

skriven

ja, jag börjar verkligen att tröttna på det! haha, hon såg ju inte så frisk ut direkt.

2 Anonym:

skriven

den var jättebra! :) Hoppas du har sovit gott?

3 - Alexandra!:

skriven

sv: Skumbananer är farligt goda! :D

4 m e l i n a ♥:

skriven

okej, vad heter sidan? :)

5 Andréa:

skriven

Sv: Bra att nån tycker det :D

Hoppas du har en bra dag!

6 felicia:

skriven

Lycka till på jobbet! =)

7 nattieochvikkie:

skriven

den är riktigt bra ;)

8 isabelle:

skriven

åh tack så mycket :D



fin blogg :)

9 Majah:

skriven

Svar: naww jag vet :) Min pappa e snällast :D

10 marija:

skriven

hej hej!

lockerz är en hemsida där man samlar poäng, värvar vänner och sen får hem grejer som tex ipod touch mm..

nästan som gratis bio, fast bättre.. och man måste få en invite, man kan inte bara "bli medlem" :)

11 tava:

skriven

sv; åka till min moster , jobba lite på hennes frisr salong och tjæna en slant , & klippa mi hihi :d

12 CISSI:

skriven

SV Eller hur, somrigt :)

13 slu:

skriven

sv; tacktack:)

14 Sofia:

skriven

åh men tack, blir så himla glad :)

15 Elin:

skriven

tackar!

haft en bra söndag? :)

16 Wiilow Foto- Tankar - Känslor:

skriven

ingen fara [email protected]

17 Hanna:

skriven

Jaså vad fräckt :) En Amerikanare, så du har massa släktningar här då alltså?

Men maj är bara 2 månader från nu så det kommer att gå fortare än fortast! =)

Jag har inte riktigt koll på vart Hillborough ligger men jag bor mycket nära Verona. Själv bor jag i området montclaire, Glen ridge om du vet vart det är?



Du kommer att ha det kanon i Maj!! Lagom varmt då skulle jag tro. :) Min mamma kommer hit och hälsar på mig också så vi kan längta tillsammans till MAJ!! :)

Kommentera här: