Dunderkoma.

Sitter hemma i soffan och har matkoma. Känns som att hela dagen har gått åt till att äta. Först brakfrukost här hemma samtidigt som jag fick öppna mina finfina presenter. Sedan lunch på Peppes med mamy och papy. Självklart avslutade vi med en efterrätt som heter duga (my oreo dream, mumma!). Väl hemma så kom Annika in och gav mig den bästa presenten någonsin, vi ska gå på spa tillsammans och bubbla och få helkroppsmassage, likey! Efter ännu mer presenter så blev det dags för tårta och kakor. Matkoman var ett faktum.


Nu sitter jag och försöker samla krafterna inför kvällens middag. Det blir myspys på Steakhouse. Antar att jag kommer krossa alla mina tidigare matkomor med en dunderkoma. Vi får se om jag överlever.. Om inte, så ska ni veta att detta har varit en toppen dag:)
1 johanna:

skriven

svar : tack så jätte mycket! haft en bra dag? :)

2 S*:

skriven

nej det är det nog inte, men jag älskar det :D

3 Eriiza:

skriven

Ooooh, älska matkoma, den är underbar, och så sjukt mättande ! <3

4 Mikaela:

skriven

haha ja :D

5 Wiilow:

skriven

Hej!



Har du sett mitt mail?



Å tack!



Hur är det ikväll?

6 tess:

skriven

grattis gumman!

7 Gotlänning, sambo & foto (Chile):

skriven

jätte söt hund!

nja, filmen var inte så bra som min sambo sa :P

8 Jenny:

skriven

på tal om choklad... mmmm vad god den såg ut oreo.. :) om jag förstod rätt så fyller du år idag... Grattis! :)

9 Bella:

skriven

Sv: tackar! skorna finns att köpa på Din Sko :)

10 Stiko sara:

skriven

Grattis igen!! Hälsa familjen!!! Spec lady! :)

11 Fanny:

skriven

oj vad smarrigt det där såg ut då!;)

12 Wiilow:

skriven

Hej!



Har du inte fåt det? Skickade för länge sedan...om att bilden jag ska redigera på dig tar lite tid...och att jag skulle vilja ha en till! där du ser lite angry ut ;)Lättare att redigera en arg bild till otäckare...



vad bra att det är bra!

13 Wiilow:

skriven

å det lät mysigt!



Är det dina föräldrar? De ser så snälla ut!! ååå söt vovven=)

14 M I N N A:

skriven

GUUUD VAD GOTT!!=O

15 Lina K:

skriven

Såååå söt hund!! =) Och MUMS för den sista bilden!!

16 emma:

skriven

söt hund, vad god efterätten ser ut! vad är det för botten?

17 CAMIE:

skriven

Fyfan vilken söt hund<3 :D

18 Vinzent:

skriven

Åh vad jag blev sugen på glass nu alltså :o

Kommentera här: