dag 8 - ett ögonblick.

Förra året när jag precis hade kommit hem ifrån USA så fick jag ett ryck och började titta på små lurviga saker på Blocket. Suckade, oj:ade och fällde en hel del tårar. Till slut var hon där, min Doris (eller Miss Li som hon då hette). Jag kunde inte hejda mig. Utan att ens ge M en hint så skickade jag iväg ett mail som sedan blev ett samtal som sedan blev att jag körde plattan i mattan mot Sågmyra dagen efter.
När jag såg Lillan så var det kärlek vid första ögonkastet. Världens finaste Doris. Kommer aldrig glömma den dagen.

När jag hämtade Doris.

Mys med Lady.

Världens finaste Doris.
1 Victoria:

skriven

Supersöta bilder!

Var gärna med i min tävling! :)

2 GUESS WHO?!:

skriven

- awh vad gulligt!

3 Filippa:

skriven

sv; eminem före allt

4 Ingrid:

skriven

guud så söta :)

5 Anonym:

skriven

Söt!

6 Carro:

skriven

jaa, tack så mycket! :)

GUD.VILKA.SÖTA.HUNDAR.!!!!! OMG! Är det dina?? Vilken raas?? :D:D

Ha det braaa :)

7 Hanna:

skriven

Sv; ja hennes musik är väldigt fin!



Åh guud vad söt hund!! vilken ras är det och hur stora blir dem? ;D

8 Hanna:

skriven

Sv; ja hennes musik är väldigt fin!



Åh guud vad söt hund!! vilken ras är det och hur stora blir dem? ;D

9 -L:

skriven

hihi =)

Gud så söööööööt!

10 Annie:

skriven

SV: tack :) du med

11 Tina:

skriven

Neej vilken söting!!

12 Hanna:

skriven

Vad söt din lilla Doris är :) Jag har också två små tjejer här hemma!

13 rasha:

skriven

vilken björn :) söt! önskar du dig något som jag önskar mig då? eller är det bara jag som är så materiell.. hehe

14 Ida:

skriven

Hon är ju så söt så det är inte sant!!!!

15 A N N i C A * W E N N B E R Gs:

skriven

sötnosar :D

16 Hery:

skriven

men gud så söt lite hund :)

17 Maria:

skriven

Så himla söt :)

Kommentera här: