dag 10 - det här hade jag på mig idag.

Idag chockade jag faktiskt och hade på mig svarta stuprörsjeans, vitt linne, hallonröd kofta, skinnjacka och pälsväst. Har ju lallat runt i mjukisar alldeles för mycket nu i slutet. Dock kunde jag inte hålla mig nu när jag kom hem så det fick bli en standard, onepiecen. Det finns inget skönare att mysa runt i när man är hemma. Tro mig.

Såhär charmig är jag nu. Dock med ett synligt ansikte.
1 emma:

skriven

taack :) ska vi följa varandra via bloglovin ? :P

2 signe:

skriven

Åh, tackartackara! :)

3 amanda:

skriven

Tack så mycket :)

God Jul på dig!

4 Fredrik Frisören:

skriven

Fin blogg du har ;)



Var med och tävla om att vinna ett Lipgloss från Face STHLM på min blogg... Godjul!

5 Anonym:

skriven

skön!!

6 Anonym:

skriven

sv: Hehe den där pizzan skulle omvänt den bästa pizzahataren! Delicious! :p

7 MOLLY:

skriven

Hejjsan!

Din blogg är jätte fin! (:

Ha en jätte kul & skön jul!

KRAM / MOLLY FRÅN TRESYSTRARNAIJEANS

8 Anonym:

skriven

Ser skön ut:D

9 emma:

skriven

åhå, vill oxå ha en onepiece. verkar va hur sköna som helst:D

Kommentera här: