En helt vanlig kväll.

Om man bortser ifrån den gigantiska skålen jag har i knät på bilden (jag & Anna har tagit tag i våra liv..), så ser ni ungefär hur det ser ut för oss om kvällarna här i Göteborg. Anna chillar i fåtöljen och jag intar soffläge, gärna i strandad val-posen. Ikväll ska det dock bli andra bullar. Vi ska ut och röra på oss, försöka att ignorera att våra magar skriker efter onödiga kalorier, så som chips..chips..chips...faan... Jag vill ha chips!
1 Anonym:

skriven

Du behöver väl inte ta tag i ditt liv? Jättefin ju

2 malin [fotoblogg]:

skriven

vilken fin blogg du har :)

3 Johanna [foto]:

skriven

sv: Haha tack :D Vad gör du ?

4 Anonym:

skriven

fint

5 Anonym:

skriven

Gott med chips ju:P

6 Caroline:

skriven

Åh de där såg fruktansvärt mysigt ut! =)

Ska till Fort Lauderdale , Miami. De kommer bli riktigt härligt, har aldrig varit där så extra spännande. Ge mig lite tips? ;)

7 Caroline:

skriven

Orlando säger du alltså, ja jag tyckte pappa sa att dom skulle hyra bil några dagar. så då ska jag säga att vi måste dit =) Nej jag har faktiskt aldrig varit i USA tidigare.. så jag har noll koll, tell me! =)

8 Caroline:

skriven

naaaw, gullig du är! Tusen tack för alla tips såhär långt, jag kommer nog be om fler ju närmare jag kommer resan ;)

Ha en skön kväll nu, Hugs!

9 Myran:

skriven

Oh, ja kladdkake-muffisen blev jätte goda! :)

Tack för kommentaren, hihi.

Kommentera här: