Let's make a list.

Jag och underbara Frida under den galna Stockholmshelgen.


Back in Trysil. Blev en överdrivet tidig morgon för en morgontrött Fröken Carlsson. Som tur är så hade jag chaufför och kunde sova bort nästan alla timmarna i den svarta pärlan. Nu har dock illamåendet kommit tillbaka och jag och Doris har krypit ner under täcket i soffan och ska kika lite film och börja knåpa ihop en packningslista till USA. Jag är en sådan otrolig kontrollfreak så en lista är ett måste. Så nu ska jag bara komma på vad som är viktigt att ha med(?) Vad har man med för en månad på andra sidan pölen?
1 ECVADOR:

skriven

är också morgontrött

2 ❤ NATHALIE - CharismatiC ❤:

skriven

Sv: Visst är det. Hehe.



Allt bra med dig? :)

3 Anonym:

skriven

Sv: Haha, tack. Blev itne riktigt som jag ville, men det är lite svårt att bli blond när man har varit rödhårig ;) Det röda tycks aldrig vilja lämna mig ;O :)

4 Lisa:

skriven

Läs om träning, hälsa, kost och skönhet på min blogg! Titta in och se om du blir inspirerad. Ha det bra! Kram

5 anna:

skriven

sv; helt sant, med pizza kan man inte misslyckas :)

6 Nina :):

skriven

tacktack! ;D

7 matilda:

skriven

sv: ja det är jobbigt, men det kan vara riktigt snyggt! :)

8 Emma:

skriven

Sv: Tack! c:

9 Claudia:

skriven

tack så mycket =)

10 matildaaa :>:

skriven

SVAR: åh visst är den ?! :)

var min favorit film när jag var liten ^^

11 Elin:

skriven

Ja det är ju inte lätt att finna rätt fästingmedel åt sin hund, rabblade upp några i min blogg, hoppas du finner något som passar. :)



Vad har du för liten hårboll?? =) ras alltså.

12 ellinorpettersson':

skriven

Jo det är lite svårt faktiskt, men longboard är lättare tror jag, och jag vill ha en sådan :D

13 Daniela:

skriven

Fina ni är :D

14 tobbs:

skriven

sv: haha jaja klart ;)

15 Ally:

skriven

ett pass, Visakort och ett glatt humör :D

Kommentera här: