Bill&Bull.

Finns nog inget passande ord för att beskriva kemin vi har:)
1 bella:

skriven

hejsan vad händer idag? ska vi följa varandra på bloglovin? jag lägger till dig nu kram:D

2 abby:

skriven

Svar: Tack så mycket!

/A

3 Carolina [fotograf]:

skriven

Haha, så söta :)



GLAD VALBORG ♥ Läs gärna min konversation med en mysko man på biblioteket i senaste inlägget! ♥ ♥ ♥

4 Annika:

skriven

helt sjukt vad jag saknar dig!kan inte förstå att jag inte får se dig på 1,5 månad.. kommer väldigt mycket tårar när jag tänker på de!!

du o jag, maja!! puss

5 Matilda:

skriven

sv: ja det verkar häftigt där. :D Läget med dig då? :P

6 Rebecka, svar till Maja :):

skriven

Ja, det är välbehövligt iaf ;)

7 Vicky:

skriven

aa jag sov xD hahah vad gjorde du på valborgen då?? =D

8 Karin:

skriven

:)

9 S t y l i s s i m o:

skriven

haha klockren bild.. lovin it

Kommentera här: