Vi ska sabotera.

Inatt har jag drömt allt annat än uppiggande drömmar. Det har varit sjuka drömmar, drömmar som ger en ont i magen och snurrar till det där uppe i knoppen. Usch och fy säger jag bara. Inte kul alls. Måste bero på all hysteri kring Halloween här på andra sidan pölen. Folk är som galna. Ikväll har vi lovat Amanda att vi ska hänga med och sabotera hus, ghaaa så amerikanskt.
Nu; försöka glömma drömmarna och få en bättre start på dagen
1 Jasmin:

skriven

Sv; De lät ju kul!:)

Jasså!? sabotera hus, aja baja!:D

2 Emma:

skriven

hej ! fin blogg .. har en liten fråga till dig ? jag har länge försökt att få in reklam på sidan av min blogg som du .. har du lust att hjälpa mig med det vore super snällt !

3 Annika:

skriven

maja, nästa helg är du i trysil va??? för vet du, då SKA vi festa jag är ledig.... :)

4 Jasminé:

skriven

sv. häärligt med loov! men haloween... inte min grej kan jag väl säga haha (A) xD

5 Annie:

skriven

Jag jobbar på hemtjänsten. Du?

6 Leia ♥ - det lilla extra:

skriven

Hoppas du får en fin fredagskväll!

7 Maridja:

skriven

sv: Gran Canaria, eller hur det nu stavas ;)

8 Emelie:

skriven

SV: Hihi ja visst :D

9 Anonym:

skriven

sv; eller hur! han är grym!

10 a:

skriven

sv; eller hur! han är grym!

11 Linda:

skriven

aa jag såg idol. de va las vegas tema. dom har nt sagt vem som åker ut än men kan säga vem det va sen när dom har sagt de:)

12 Linda:

skriven

hehe förstår de. det står mellan erika och eddie :)

13 Linda:

skriven

erika åkte ut:)

14 Elin:

skriven

jag tackar :)

15 j:

skriven

SV: Det var lasvegas. Erika åkte ut :(

16 Sara:

skriven

Sv; Oh vad mysigt att vara i Usa. Har du det bra?

Jo, Calle hade rakat av sig skäggstubben, dränkt håret i gelé och satt upp det i en toffs haha ;-)

Kram

17 sonja:

skriven

så himla störigt att va laktosintolerant, e också det... men glassen e värd allt besvär hhaha :D

18 Sanna:

skriven

sv: så lite så. Kul att du uppskattade tipset. kan säga att det är riktigt bra grejer

19 Sofia:

skriven

Tack för kommentaren! :) Behöver jag slänga den i backen eller doppa den i vatten för att den ska fungera igen? Jag blir gaaalen! Jag vet att det stod något om det i instruktionsboken men den har jag ju såklart lyckats tappa bort igen... :P

/Sofia

20 MissBartender:

skriven

Svar: :) Ja båda 2 är helt underbara :D

Kommentera här: