Manhattan.

Har varit en galen dag och kväll. NYC var fullsmockat av folk (var kommer alla ifrån?!), plånboken brann som aldrig förr inne på Marc Jacobs, Malin lärde sig vinka in taxis, vi blev tjenis med Maschmud ifrån Irak och både jag och Malin kissade i brallan ett flertal tillfällen (don't ask me why...).
Nu sitter vi här i varsin king size-fåtölj â la fatso style, Malin med sitt lilla tilltugg på sidan (2st cola, en ostkrokspåse och en stor skål med B&J) och jag med min kurrande mage som inte orkar gå upp och hämta något. Imorgon står inget speciellt på schemat men jag tror nog att det blir lite shopping. Hmm... News flash?!
1 issa:

skriven

sv: haha jaa shopping shopping shopping.. kommer man någonsin att tröttna? =P

Snygg outfit måste jag säga ;) verkligen, jättesnyggt =)

2 elin:

skriven

thaanks, i gällivare.. :) å fan vad kul att vara i manhattan !

3 Emmha:

skriven

Den frågan har jag ställt mig varje morgon ett bra tag nu! ;)

Ha det så bra i USA!

4 Eva & Neo:

skriven

Är du också en som samlar på chili? :P

5 Anonym:

skriven

tack! riktigt cool blogg du har! :)

6 Emelie:

skriven

Besök gärna min smyckesblogg, har 20% rabatt på utvalda smycken!!

www.willmandesign.blogg.se

7 Anna Syrran:

skriven

Nästa gång måste nog eran storasyster följa me o shoppa loss;) Massa pussar o kramar

8 S A G A:

skriven

Hejsan! Har frågestund på min blogg just nu, När du klickar in kan du fråga i ettt inlägg ner eller själva frågestund inlägg, Det är lätt scrolla ner till det står frågestund, och du har hittat rätt skulle bli jätte glad och tacksam om du bidrog med en eller två frågor. Ha en bra dag. Puss och kram :) SAGAWEMAN.BLOGG.SE



Jättefin design och coolt bild när du är på manhattan :D

9 sandruh:

skriven

sv: usa? oj;O!

10 linnea:

skriven

tack så mycket, jag vill inte ha för mycket utan så att den ser ganska normal ut tror jag, :)

din blogg är skit snygg! ;))

& vad händer idag?

11 Karin:

skriven

Åh vill m jue! :)

12 sophie:

skriven

fin blogg du har :)

13 Linnea ♥:

skriven

Vi sjöng "svenska hits" och "sing it disney" :P :)

14 Ana:

skriven

det finns alla för oliga hårtyper men om du vill prova bobby´s dem är jätte bra men har du redan märke så är det bra hehe =)

15 ABSOLUTBLONDIE:

skriven

sv; naw, tack så mkt!

16 sara:

skriven

sv: hon hade ju bloggat om att hon var med i en tidning, och på bilden höll hon gör hennes namn så jag sökte upp artikeln där det stod: http://hd.se/noje/2009/10/30/egoina-om-livet-och-landskrona/



Yes, samma sak för mig! :)

17 VC:

skriven

TAAACK DARLING! du är underbar!! =) har ni det bra? du verkar stortrivas!! Men du, kommer du hem något när du kommer tillbaka? jag är ju i leksand hela nästa vecka? För visst skulle du åka bil från gävle va? Dumpar du av alla saker här då eller? :) jag är inte alls avis!!! PUSS

18 miranda:

skriven

SVAR: jag med, funderar på att beställa den, den kostar inte ens 30:- !

19 Stina:

skriven

fytusan vad kul med new york!!! tacktacktack

20 Felicia:

skriven

sv; tack för tipset! tyvärr så bor jag inte i sthlm men någon tur dit kan ju inte skada ;) tack, ska komma ihåg det. ingen webb shop eller så om du vet ? <3

21 Anonym:

skriven

har fågestund nu i min blogg om självförtroende, fråga på om vad du vill :)

22 Emma:

skriven

sv; Aha det är verkligen roligt,med rätt folk.

Glad Halloween föresten:)

23 Sally:

skriven

Sv: Tack, detsamma :)!

24 Finaste Mawliin:

skriven

Hejsan :) jag har köpt min jacka på stadium 999 kr :)

25 matilda:

skriven

fin blogg :P

26 Malin:

skriven

sv: Tack :) I'm glad that you enjoyed it!

27 Melike:

skriven

SV; det är trailern till en film som heter pananormail activity, den är tydligen sann

28 Annika:

skriven

Maja du är bäst!japp de va bara om två saker jag skulle ha.jag har ju inte så stor krav ;)

låter super bra att du är här näste helg... ojoj vad vi ska träna, sen blir de väl lite te diet också va?? Kram

29 camilla:

skriven

sv: tacktack :)

30 Victoria:

skriven

Sv: Tack så mycket :D

31 Gina:

skriven

Åh tack! (: Snygg blogg, love the design! (;

32 Frida:

skriven

Åh! Shoppa i NYC. Dream coming true?

33 natalia:

skriven

tufff

34 Ninna:

skriven

Trevligt med NY-bilder. Jag har inte besökt den staden, men San Francisco & Los Angeles :)



Du gjorde ett besök på min sida.

35 michelle:

skriven

nämen, jag var också i/på manhattan 31/10 !

härligt ställe :D

Kommentera här: