Halloween.

Skallen väger 3ton. Det regnar ute. Min plånbok börjar likna en urvriden trasa. Hela USA har idag klätt ut sig. Och jag längtar efter min man.
Nu har vi kommit hem ifrån alla små affärer vi besökt under dagen. 2par jeans, 3st blusar, mockahandskar, parfym och ett överflöd av kryddade ärtor rikare, likey. Vad hittar ni på hemma idag? Ferre för hela slanten?
1 Anonym:

skriven

ja! jag ska nog med köpa ett par :D vad gör du?

2 J O A N N A:

skriven

Sv: Hoppsan, det kanske ser blått ut på bilden, men det är lila :)

3 ♥SOFIE♥:

skriven

Sv; Tack så mycket, hur mår du ?:)

4 Rojin:

skriven

Jaaa, älskar den sängen. Vet nt var man kan köpa sån men har tänkt att försöka få någon att bygga en sån te mig :)

5 Anonym:

skriven

okej , ser film =) ja jag hade tänkt köpa äkta , från nilsons kanske? har du äkta isåfall var köpte du ? :D

6 ♥SOFIE♥:

skriven

Bara bra med oss:) Följa varandra i bloglovin ?:)

7 ♥SOFIE♥:

skriven

Sv; lakt till dig nue :) säg till när du kat in oss:)

8 Anonym:

skriven

okej! tack för tipset! :D

9 ♥SOFIE♥:

skriven

Skriv gärna en fråga på vår frågestund :)

10 elina:

skriven

:)

11 VC:

skriven

Okej! Ja annars kanske du kan skicka grejerna till örebro om vi betalar frakten? För jag måste ju ha sakerna innan julen där:) Så jag kan dona med tandblekning å grejjer tills jag ska till honom:P haha... man måste ju göra sig snygg:P haha.



Jag fick ont i armen och har en liten bula där nu!! Usch, men jag kanske måste ta en till spruta för dom under 30 år är tydligen i riskgrupper... :/ Jag och maja ligger hemma och fettar hos mig nu:P haha, ingen utgång för våran del. Hur är det hos dig=)? Puss!

12 Jennifer:

skriven

sv: haha nej, kändes som om alla hade sett den utom jag! jo jag tycker faktiskt att den var bra :) bättre än jag trodde innan. har du läst böckerna? :)

13 vc:

skriven

Haha, ja jag kommer blända honom! ;)

Men jag vill helst att du tar dig till lekke så jag hinner träffa dig!! Eller hinnerj ag träffa dig innan jag åker sen annars? kommer hem 21a december nästa gång... :/



Haha, ja jag kan tänka mig att din plånka brinner lite;) Puss!

14 Jennifer:

skriven

åh va bra! för jag tänkte nämligen läsa den andra boken innan jag ska se den filmen :) är den bättre än den första?

15 Jennifer:

skriven

åååh, jag längtar redan! haha :) bara hoppas att filmen blir lika bra som boken då :)

16 wania:

skriven

hjälp mig nå toppen som kissie i hundformat! Sprid! Sprid! Sprid!

17 linnea:

skriven

svar; ja, det bara blir så. helt rätt!

18 Nous:

skriven

Haha går alla runt på stan som typ mussepigg o häxor??

19 Matilda:

skriven

Tack så mycket !

Vilken fin blogg du har :)

20 Saga:

skriven

Heej!

har frågestund du kanske vill fråga något?

Och ska vi följa varandra i bloglovin?

Ha det bra!

21 Linn:

skriven

vad duktig du är på att uppdatera fast du är borta!! sjukt kul. (plus att du slipper dra en tre meter lång resumé när du väl är hemma!)

22 Rebecca:

skriven

Svar: Jo, jag tror nog att jag ska göra fler hål. Fick börja lite försiktigt, haha! Jag är verkligen ingen fixarmänniska egentligen, tyckte bara det kunde varit kul att testa, och det blev ju ganska bra. ;) Tack i alla fall! :D



Kram!

/Beccy

23 giulia:

skriven

Åhh läst lite i din blogg! vill också shoppa y NY !



Sv. Aaa patrick swayze var en av dem bästa!!!

24 Jennifer:

skriven

Hur har din halloween helg varit då? kram

25 Sanna:

skriven

härligt med shopping!

26 Anonym:

skriven

åh, jag har alltid velat åka till USA :O men har faktiskt aldrig fått chansen till det :( Har dock varit i resterande världen, vilket jag är enormt glad över! Hur är usa ? några hissar dissar ? :D

Joel

27 Saga:

skriven

så nu följer jag dig!

Nu kan du följa mig.)

28 Anonym:

skriven

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

29 carin:

skriven

Bor du i new york?=)

sv: Jaaa .. jag kommer älska de mer än nått annat.

hur är det?

kram

Kommentera här: