Summertimes hi hi, summertimes!

Hemma igen. Magen strejkar så jag ligger nerbäddad i soffan med Doris liggandes på min mage som en levande vetekudde. Kikar igenom lite gamla bilder ifrån sommaren och hittade dessa på mig och Amanda, ifrån en galen torsdagskväll i Leksand. Galen är nog bara förnamnet. Den där kvällen har gått till historien och jag kan inte annat än att le och skratta lite för mig själv när jag ser detta.
1 mikaela:

skriven

tack! ja, det är det.

köpte den på herravdelingen :)

2 evelina:

skriven

Sv:

ja är utbytesstudent i usa :)

3 Malin:

skriven

SV: Ja precis, det är så pass många som inte har självkänsla och självförtroende. Dom borde ta lite lärdom av henne :)

4 anno:

skriven

Okej :)

Allt bra?

5 evelina:

skriven

i texas :)

6 Gelix:

skriven

Sv: Nej, firar jul gör jag i Seattle! : )

Ska spendera en vecka i NY så jag får bara se förberedelserna ^^

7 anno:

skriven

de är riktigt bra med mej med :)

8 sofie:

skriven

sv: hehe ja de blir lätt så på leriga skogspromenader haha!

fin blogg föresten :)

kram

9 Annika:

skriven

är min kamera inne hos dig sen igår????

10 N I L M A:

skriven

snygga bilder ;)

11 Annika:

skriven

va bra, har letat över allt!! ojoj de har jag inte tänkte på, aja vi får börja nästa söndag :)

12 yasmine modell & blivande mamma:

skriven

ha en fin kväll och en bra första advent kraaam

13 Hell's Bitches - The "Naked" Truth':

skriven

Haha ja verkligen :) Jag lägger upp resultatet sen i bloggen iaf :)

14 f.b.:

skriven

neh !



men min mammas mat de sitter då aldrig fel ! :D

15 Ellis:

skriven

haha fan vad söt du var i din klänning :D

16 Ajla:

skriven

sv: visst! :)

skön blogg du har förresten!

17 Em:

skriven

Nu blev jag sugen på att åka söderut.. Sola, bada, slappa. God morgon! :D

18 Daiana:

skriven

Sv: Ja, men det är skönt att sova :D

19 Linnéa:

skriven

haha busigt värre

20 Linn:

skriven

underbara bilder!! ser verkligen ut att ha varit en oförglömlig kväll!

21 Elina:

skriven

Å varmt, solbränna....

22 MISSEXTRA:

skriven

Allt bra idag?:)

Kommentera här: