1 Malin Sofia:

skriven

Jag har en regel och det är inga jeans. :p Festklädsel ska det vara men några exakta bestämmelser har jag inte, alla får ha det som de känner sig fina i. :) Jag kommer att mejla alla om detta också.

2 Malin Sofia:

skriven

Och just det, glömde svara på din fråga. Det finns mellan 15 och 20 platser kvar, de lär vara reserverade inom de kommande två veckorna.

3 Malin Sofia:

skriven

Nej, hon finns inte på listan. Namnet låter helt obekant, kanske du skrev det till mig men jag fattar inte varför jag skulle ha glömt att skriva upp det på listan. Kanske jag börjar bli lite rörig. :P Men bra att du sa det nu i alla fall, jag skriver upp henne preliminärt i alla fall. Och om hon bekräftar att hon kommer vill jag ha hennes mailadress också. Och bloggadress om hon har. :)

4 Madde:

skriven

Ja visst e det så ..

Tackar din e inte så pjåkig den heller :)

Jodå dagen har varit lugn och skön, saknar dock att jag inte har varit ute något här idag pga att här har det regnet öst ner ena minuten och nästa har solen tittat fram.skumt väder alltså. din då?

5 Storsyrran:

skriven

Klockers liten tjej, hoppas d låter så när ni sjunger för oss i kyrkan;) Kramar syrran

6 Cissi:

skriven

sjukt duktig liten tjej... gåshud på armarna av videon :)

Kommentera här: