Maxad strålning.

Här har man gjort iordning brakfrukost åt mannen och vad sker? Han vägrar gå upp ur sängen. Summan av kardemumman är att jag nu sitter här ensam och äter min grapefrukt, försöker att inte bli sen till jobbet (vilket det inte finns en chans i världen att jag blir).

Igår satt vi här som fyra nördar och gjorde inte mycket vettigt. Med en varsin laptop i knät och tvn på, kan jag garantera att vi hade maxad strålning i våran lilla trea.Till min förvåning så var grabbarna riktigt duktiga på att hålla rent omkring sig, fram tills jag gick upp i morse och möttes av ett mindre bombnedslag a la Ludvig (i ett nötskal). Har dock plockat undan lite nu så att det inte ser hemskt ut, känns som det blir städning på schemat när jag kommer hem ifrån jobbet idag, underbart, verkligen underbart. NOT.

Äsch, mycket rabbel på mig nu. Ska öka tempot! Morrn morrn!
1 Malin Sofia:

skriven

Hej, vad gör du den 15 augusti? Det skulle vara skoj att se dig på bloggträffen i Stockholm. :) Ser att du bor i Norge nu men kanske du har vägarna förbi i alla fall...? Hör av dig. :)

2 Anonym:

skriven

hehe ok,nja mindre bra. Har blivit bjuden till den stora bloggträffen i sommar, men ja måste var 28. det fyller ja nästa år:( kram

3 Anonym:

skriven

Tack för komplimangerna om bloggen :)

du har en riktigt bra blogg måste jag säga!

4 lisette:

skriven

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

5 Malin Sofia:

skriven

All info finns på min blogg under kategorin Bloggträff. 15 augusti är det som gäller, på Södermalm i Stockholm. Festvåning är bokad och DJ är inhyrd. Det blir italiensk buffé, välkomstdrink (Cosmopolitan) och vin till maten. Går loss på 470 kronor per person. De har dessutom lovat att rulla ut röda mattan för oss, kommer att bli jättetjusigt. Du får anmäla en kompis också. Gå in och kika på min blogg och meddela om du vill att jag skriver upp dig. :)

Kommentera här: