The way of life.


Blev inget Gävle för min del idag, hände lite grejor som ställde till det lite. Trist som fan men det är sånt som händer. Har haft en riktig pissnatt då jag bannat allt lite väl mycket (i ren frustration...). Det är mycket man vill och lite man får, och ibland känns en del saker otroligt otillräckliga. Ja jag vet, man inser inte hur bra man har det.. Men men det är väl the way of life?
Så nu har jag pallrat på mig bikinin igen och ligger ute och läser ännu en bok (4stycken sedan fredags nu). Så mamma om du läser detta; kan du sponsra mig med lite pocketböcker?

Vad hittar ni på idag?
1 R:

skriven

hehe eller hur :D

fan va brun o fin du är :D

2 julia & louise:

skriven

Hej,

Sugen på en ny design?

Hör av dig till oss !

kramar.:)

3 malin:

skriven

SV: Hej! Jag är helt galen i filmen jag med, alla klagar på mig hela tiden. Haha! Ja jättemycket! Gör du? :)

4 malin:

skriven

SV: Jag gör inte så mycket. Undrar vad jag ska hitta på.. Har du något bra tips?

Vad har du gjort idag då?

5 Anonym:

skriven

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

6 Anna:

skriven

Snygg design!



SV: Ja, det är flera stycken som trot att jag dyrkade Michael Jackson som min högsta gud! Han är grym artist.

Kommentera här: