Miss Selfridge.


Molnen valde att ta över himlen en stund och jag kände mig rastlös. Satte mig vid datorn och började leta runt efter något nytt till min garderob. Hamnade på Miss Selfridge och köpte denna underbaring. Kommer passa perfekt till brunbrända ben och ett par snygga pumps:)
1 Michelle:

skriven

Tycker du har en fin blogg, anmäl dig gärna till veckans blogg i min blogg =)

2 Rosita:

skriven

Vilken tuff klänning!

3 Michelle Kleist:

skriven

vad kul! :D

allt bra med dig?

4 Lilly:

skriven

Alltså jag har kommit på att jag gillar din blogg rätt så mycket. Lägga till varandra via bloglovin eller?

5 Michelle Kleist:

skriven

va bra :)

jo, det är bra med mig!

nej, inte så mycket. har designat min väns blogg bara, det tar sån tid :P

har det hänt något kul hos dig? =)

6 Michelle Kleist:

skriven

vad mysigt :)

ja, det var en enkel version jag skulle göra så :)

7 Ida Björck:

skriven

åh vilken fin :D

8 Patricia:

skriven

bra tips, kände inte till hemsidan.. :D

9 B:

skriven

Åh riktigt snygg klänning! :)

10 Hanna:

skriven

Oh, häftig klänning :D

Har du handlat från miss selfridge förrut ?

Kommentera här: