Picture perfect.




Började rota bland Annas bilder på datorn. Swiiiiisch så ser man bilder man inte sett på evigheter, första resan till Ayia Napa med Anna, Sara, Emma och Linda, studenten, balen, pappas tränar/sportchefstider,  USA, Andreas svensexa, bröllopet och mycket annat. Att bilder kan göra så mycket. Har ni några bilder som får erat ansikte att lysa upp extra mycket?
1 Sara Larsson:

skriven

oj oj oj det var länge sen. blir nog att jag måste gå och kolla mina kort jag med.. fast många försvann tyvärr när förra datorn gick sönder!! =(

2 anna- fotoblogg:

skriven

nu är jag hemma ! :D

kommentera mitt jätte biga inlägg <3

3 Jocke:

skriven

Hej!



Bli medlem på http://www.woopa.se/?ref=Bejk

du får 20kr

jag får 8kr



Mvh Jocke

4 Sandie:

skriven

OJ jag gör kollage av mina bilder så det är skoj att titta på när man e lessen =)

Kommentera här: