Murrekampen och mexicanare.


Vill tacka alla brudarna för en grym kväll igår. Roligare får man leta efter! Nu ska jag sätta mig i bilen och dra ut på nya äventyr, älsklingen och jag ska på en road trip. Kommer antagligen inte ha datorn så nära till hands, men man ska aldrig säga aldrig.

OVER.
1 Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!:

skriven

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

2 Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!:

skriven

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

3 Marcus Å:

skriven

Ja, precis men man måste ju komma på någon gång vad man vill bli när man blir vuxen och ska jobba. Men det får man ta då faktiskt kan man säga också. Just nu är det kul att jobba lite sommarjobb sen blogga när man har tid och umgås med vänner. Sånt är livet!



Med mig är det bra! Hur är det med dig? :)

4 Matilda:

skriven

hejhej!! kolla gärna in och kommentera på min blogg :)

Kommentera här: