Powerwalk goes shopping.

Yennie och jag skulle ut och gå, det gick ju inte så bra. Vi traskade väl i 20min tills vi hamnade vid det s.k. köpcentrumet i Trysil. Där fick vi för oss att vi mot alla odds skulle hitta något att ha på oss ikväll. Till en början såg det inte så bra ut, sen trotsade vi våran egen vilja och gick in på en butik vi sagt att vi aldrig skulle gå in på och vips så hittade vi massa roliga saker. 600:- senare så har jag nu en outfit till kvällen och jag känner inte riktigt samma panik som jag brukar känna.

Nu sitter jag och trycker mackisar och köttbullar, vankas 3h jobb i butiken sedan ska jag hem och börja ladda för kvällen. Melodifestivalen står självklart på schemat sedan börjar allvaret. Hela gänger ska ut och jag tror att det kommer bli en klockren kväll!

Tror ni det kommer vara några bra bidrag i kvällens deltävling?
1 Becca:

skriven

nej, 259:- kostade den :)

2 Gladam:

skriven

Jag köpte den på en sida som the sounds länkade till på deras myspace :D

3 Mia:

skriven

Grattis på namnsdagen du också och tack för besöket!

4 emmui:

skriven

sv: ååh sex and the city the movie är också skit bra tycker ja ;)

hoppas du får en kul kväll :)

5 elly:

skriven

gött gött ;) de är bara sola på, gå ut i solskenet!

6 Nikolina:

skriven

jag har sett the reader, tyckte inte den var bra. men det beror på mig bara för jag är mer en komedi människa haha :D

7 SurfEmma:

skriven

svar: det var rött och tovigt haha ^^ jepp ska göra det!

8 Marcus Å:

skriven

Tack så mycket! Läst fler av mina texter? :)

9 Jenny:

skriven

mm de e grädde. Hade verkligen kul den kvällen.

Kommentera här: