Nyårsplaner?

Har lugnat ner mig någorlunda efter gårdagen. Sambon förstod till slut att vi har en dammsugare av en anledning. Dock lämnade han kvar den ute i hallen. Why? Är det för att visa att han dammsugit eller är det för långt att lyfta den 1,5m till städskrubben? Hmm..
Återigen ska det jobbas, bara en dag kvar till nyår nu så folket borde strömma in idag. Skönt med lite fart så att dagen går fort. Efter jobbet ska jag och Yenkabo handla all mat som vi ska ha på p-lyan imorgon. Kommer att bli übermumsigt och tokroligt. Killarna ska vara glada att vi damer tar tag i och fixar allt:) Vad ska ni hitta på imorgonkväll?
1 Fröken fitness:

skriven

låter som en bra idé tycker jag ;)

2 Stina på Myshowroom:

skriven

Hej hej! såg att du varit en finalist hos Emmelist, nu är jag en finalist och behöver lite röster, du kanske har lust att rösta på mig? :) Jag är NR 1



http://emmelist.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-dagens-blogg-3.html



Ha en fin dag! :) Stina

3 Sandra:

skriven

Håller fullständigt med dig, det ska vara tjejer för att det ska bli något gjort;)hihi

4 Michael Jackson - Minnesblogg:

skriven

Ha en bra dag!

5 Elise:

skriven

Vad händer idag? :)

6 ~ Jeanette ♥:

skriven

sv, ja verkligen :)



hur äre med dig då?

7 Nathalie:

skriven

precis packat klart och sånt. ^^

Allt bra med dej idag? :P

8 Jelly:

skriven

tror att han lämnade damsugaren där för att visa att han har dammsugit :D



Sv: Det blev scarface :/ blä haha

Allt bra idag?



kram

9 Fanny:

skriven

Tack för kommentaren på min blogg !

Din blogg är jätte-fin ! :)



Söt hund föresten! :D

Kram, Fanny.

10 Petra:

skriven

Sv; Haha, jao xD

11 caroline:

skriven

Kommer nog vara en galen dag för mig med på jobbet eftersom all nyårsmat ska inhandlas. Fullrulle! Imån smäller det och brakar det iaf :D

12 Fanny:

skriven

Sv: Har inte gjort de än!:)

13 MILEY:

skriven

Sv: Ja visst är den! Man kan inte undvika att vilja köpa med sig den hem. hehe

14 Leiden:

skriven

Kommer nog aldrig ha deras kroppar men motivationen att bli bättre finns i alla fall ;)

15 molly ♥:

skriven

tack så mkt! aah hon är jättesöt! :D

16 Maya Melissa Arfvidson:

skriven

Hihi nej det blir ju aldrig som man tänkt sig! Men fest låter bra :)

17 PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.:

skriven

svar: tack så mycket! ;) imorgon ska jag fira med min farmor & farfar;)

18 Lisa:

skriven

de är alltid vägen tillbaka med damsugarn som är svår xD

19 elise:

skriven

Jag ska vara med min kusin. Vad jobbar du med?

20 mallan:

skriven

Sv; oki!

21 Matilda:

skriven

Sv: Haha, ja den är rätt god faktiskt, men man får ju försöka att dricka lite med måtta;)



Gott nytt år!!!

22 madde:

skriven

sv;tack,snygg blogg!:)

23 elinn:

skriven

nej :(

okej okej, nja du idag ska jag städa huset!

själv då :)

24 Annika:

skriven

njuta i soooooooooooooooooolen :)

25 Maria:

skriven

sv: Jag har en Canon Eos 450D. Den är riktigt bra :)

26 Bella:

skriven

Ja absolut. vart jobbar du då? kram :D

27 Julia ♥:

skriven

sv: nä, har aldrig varit där. men jag vill gärna dit!

har du varit i thailand nån gång? :)

28 Nathalie:

skriven

Toppen med mej :-)

gjort idag då? :P

29 malin djupström.:

skriven

sv: Min bror har gjort den, men på vilket ställe vet jag inte :)

30 ~ Jeanette ♥:

skriven

sv, jo allt är bra. :D

imorgon är det nyår och då ska vi här hemma äta god middag och filmkväll med massa gott höhö, och självklart kolla på när alla smäller raketer ! :D själv?

31 A L M A<3<3:

skriven

har du gjort idag då?<33



kram:)<33

32 Bella- fotoblogg♥:

skriven

sv; haha, jo :D



allt bra ?, kraam <3

33 pimpXprincess:

skriven

Svar: Ja, lite synd är det nog. Men hon låg still där, så det var ingen fara. Hade hon sprungit iväg hade hon ju fått göra det :)

34 Elise <3:

skriven

JAg kan inte jobba är förung XD



Är det kul att jobba på Ica ?

35 POPPY:

skriven

sv; förklara vidarE? vrf blir du tom? :/

hoppas att ditt 2010 blir bra, du ser ut att ha haft ett bra nyår (:

Kommentera här: