Musik, ja tack!

Yenkabo och jag yrar runt som höga piggsvin här hemma. Det har handlats för morgondagen, marinerats kött, bakats och nu sitter vi och ska komma på en bra musiklista till morgondagens fest. Killarna kommer att spy på oss men det skiter vi i. Vi vill ha Brittan, Lady Gaga, Beyoncé, Shakira och alla andra sköna brudar. Killarna vill helst lyssna på sådant som det absolut inte går att skaka rumpa till. Vi kör på regeln; att eftersom vi fixade och lagade all maten så bestämmer vi musiken. Hur låter den planen? Såååå, har ni några tips på bra kvinnomusik? Hit med den!
1 Anonym:

skriven

Ja jag ääääälskar det :)

Gå och köp det nu, det är så billigt också ;)

2 Art By Tina:

skriven

Låter som en perfekt party lista - men glöm för allt i världen inte Lily Allen och Miss Li!

3 Julia ♥:

skriven

sv: lyckos dej!! :) jag följer med xD

4 a g n e s:

skriven

Fin blogg ! :D

5 sara:

skriven

hej! jag börjar verkligen tycka om spikmattan. det är sjukt skönt att ligga på den efter en stund och jag känner mig faktiskt mer avslappnad, vilket iofs kan bero på att jag tror att jag känner mig mer avslappnad, men det funkar ju! :) så om det var vad du menade när du undrade om yantramattan fungerar så är mitt svar ja! :D fin blogg! ha det bra /sara

6 ~ Jeanette ♥:

skriven

sv, haha låter kul att festa men inte att jobba xD

7 Felicia:

skriven

sv: hihi :)

8 FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården:

skriven

SVAR: Haha, ut och rid med dig då! ;D

9 A L M A<3<3:

skriven

bara tråk:(

10 jennifer:

skriven

hehe :) fin blogg! :D ha ett bra år !

11 emelie:

skriven

Aa ashärligt ;D



Tips på låtar sa du?

Lenka - The Show!

12 Elise <3:

skriven

Jag är 13 år hehe. Känanr du bra? ;P

13 anna:

skriven

Nice att stå för musiken :D Jag tycker de låter bra som dansmusik så kör på det!

14 Elise <3:

skriven

mm, :D



har du någon bra tips av jag ska ha på mig imorgon ? :)

15 L I N N É A - hablingbo töis!:

skriven

Tack så mycket! Ja det tycker jag du skall göra :D

Mycket roligt att få titta igenom alla sina bilder och få se sitt 2009! :D

16 Nemo:

skriven

Jaa. Men jag tror jag inte kommer få den förrän nästa år D: . Omkring 28nde December, Morsan vill tro att jag VERKLIGEN vill ha den. menmen, den som spar hon har.

Hur har din dag varit då? :)

17 Hanna:

skriven

Fin blogg! :)

18 EMMA:

skriven

sv: från oth :d

19 a n n a:

skriven

sv; fin kan jag väl inte kalla den, men minnen väcker den :) party!

20 moa:

skriven

sv: Ja det blir lungt i år. Middag med familjen tror jag, sen vet jag inte riktigt. Själv då? :) Hoppas du får det bra !

21 julia:

skriven

det är en collistar fondation, den är bra, täcker inte så mycket, den mest jämnar till huden ;)



hur är det med dig då? =)

22 caroline:

skriven

söti :)



Jag jobbar tillfälligt på en liten konsumbutik, trivs väldigt bra :) själv då?

23 amanda:

skriven

sv: jag har aldrig sätt filmen men skulle nog också gråta som en tok! jag är skitkänslig för sånt, haha! :o och låten och videon är ju helt underbar...

24 julia:

skriven

det är fint! :D

jag + några till ska till en kompis :)

sen ska vi ner till stan,

själv då? =)

25 Magnus:

skriven

Om någon har en bra party playlist på spotify så ge mig en sån :)

Ska man skaka på rumpan så får det bli till Lady Gaga.



Har ett tips på en låt i varje fall som går hem hos mig. DJ Layla Kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=e28r95Pjg4M



Gott nytt år :)

26 mallan:

skriven

bra musiklistaa :) älskar lady gaga! :D

Kommentera här: