Hot Dog.


Stina och Kajsa är borta hela dagen så jag har fått i uppgift att passa allas våran älskling Hilda. Kl6 imorse väckte den lilla 'host' djävulen 'host' (morgontrötta jag som talar, hon är min älskling efter kl8) mig och ville att jag skulle gå upp och leka med henne. Efter 5minuters klapande så gav hon upp för en stund så att jag kunde vila ögonen. Dock så lät hon mig vara vila en liten stund för att sedan kräva att få gå ut på promenad (jag är nya Ceasar, jag snackar med hundarna, vet precis vad de vill). Självklart gick jag upp och M låg kvar och sov, kan inte låta bli att undra hur det kommer att bli när vi får barn, är det bara jag som ska gå upp då med? Så att han som är såååå trött ska få sova? Hmpf. Orkar inte tänka tanken just nu.

Hur som haver så var vi ute och motionerade medan halva Leksand låg kvar i sina varma sängar. Väl hemma tänkte jag att det kanske var min tur att få vila lite, men icke. M låg fortfarande kvar i sängen och ignorerade min hemkomst totalt och VildaHilda var hungrig som en varg och begärde självklart att få sin frukost i form av någon brun delikat gegga.

Nu är den lilla krulltotten dock helt död och ligger i soffan och snarkar. Min diagnos är att hon lider av foodcoma, det enda vettiga eftersom hon äter ungefär lika mycket som en björn. Så nu gäller det för mig att passa på att göra allt det roliga jag egentligen skulle vilja göra, som att dansa hiphop, baka kladdkaka och shoppa. Men neeej, jag är hundvakt, jag ska vaka över henne tills Majsan kommer, och när Majsan kommer så ska vi ut och motionera den lilla krullisen igen.

Nu; kolla över min taskiga ekonomi och se ifall jag har råd att färga mitt mindre attraktiva hår.

1 v e v v e:

skriven

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! :)



Kram Vevvz ♥

2 Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

skriven

hihi vad snäll du är =)

fast ja, blondinbella har liiite fler läsare haha

3 Mikaela:

skriven

SV; Tack! :)

4 Denisé:

skriven

Fin blogg, riktigt fin ! :)

5 Emelie:

skriven

Nej det vet jag faktiskt inte, jag tror det var photoshop eller något :)

6 Petronella:

skriven

Tack för kommentaren! :)

Nej, jag går ingen speciell utbildning. Syr bara ibland då jag får lust! ^^

7 Ida:

skriven

SV: Jadu, oftast vinner man ju ingenting när man köper en trisslott! ;) Fast, en vacker dag ska jag vina 100000000000000000000000000 kronor =)

8 emma:

skriven

tack för tipset :)

jo men jag vill bli så kallad "blonett" och vill inte lägga pengar på silvershampo som jag kanske kommer använda en gång.

men tack ändå :)

9 Ninelin:

skriven

Vilket är ditt bästa förkylningstips?

10 tjockistwin:

skriven

tack så mycket,fin blogg du har =)

11 Pernilla:

skriven

Fin design :)

12 JESSICA:

skriven

tack=)

13 Marcus Å:

skriven

Nu har jag skickat över utkasten på intervjuerna. Allt bra med dig idag? :)

Kram

14 M I N A:

skriven

ja visst är den bra :D

15 Emma:

skriven

Hejhej vännen!

allt bra idag?



*SV;* allt är bra med mig, har bara en sjukt stor huvudvärk. Jätte jobbigt.



Glöm inte att kika in på videobloggen som jag har börjat nu. Har lagt upp ett roligt inlägg som man får skratta av, ialla fall jag dör av skratt när jag ser den. Kommentera gärna vad du tycker om videon. Mera personligare videobloggar kommer upp lite senare med tiden :)



Puss

16 justine:

skriven

sv: ju jag har haft super bra helg med massor av godis och filmer:) ananrs det är bara bra:) har du haft en bra helg? kramis

17 Marcus Å:

skriven

Nu ligger intervju ute med dig! :)

18 Jenny:

skriven

Vilken sötis!

19 Nathalie:

skriven

Ja, gud ja, dem är ju jättegoda :D mumsis!

20 Elin:

skriven

Sv: Haha, nej det ror jag inte jag skulle göra :P

Kommentera här: