R-e-u-n-i-o-n.


Imorgon lämnar jag en favorit för att återförenas med en annan. Jobbigt men underbart på samma gång, får ju pussa och krama på min långskånk till man igen, något som det var alldeles för länge sedan.

Försökte hinna med tusentals saker igår (inför resan) men det slutade med att jag somnade i soffan framför tvn. Vaknade inatt och hade ingen aning om var jag befann mig, med vacklande ben staplade jag mig in till sängen för att somna in till tonerna av Lady's snarkningar.

Om en stund ska jag och mamma ut till Valbo för att kika i lite butiker, är i stort behov av ett par sandaler och lite andra småsaker innan vi far. Känns som om jag glömt att packa ner ett dussin viktiga saker, sånt som man inte får glömma hemma. Kanska på tiden att jag gör min vanliga lista så att jag inte gör en tabbe eller två?

Nej usch, nu måste jag vakna till, en prommis får vara på sin plats.
1 Anonym:

skriven

hej. Angående muffinsarna: Man kan göra vilken sorts muffins som helst. Men det är glasyren som blir så fin över muffinsen och den kan du hitta på Leilas recept. Lycka till!

2 juliairene (foto):

skriven

sicken mysig bild!

allt bra med dig?

Kommentera här: