Yellow - Coldplay.

Jag brukar inte tycka om Coldplay, jag brukar verkligen inte det. Men...Nu är jag fast. Repeat har fått en ny innebörd för mig och jag kan lyssna på denna tusen gånger om utan att tröttna och ändå hitta något nytt i låten som jag älskar lite mer än gången innan. Det slår mig hur svag jag är för musik, några toner kan förändra hela min värld till så mycket bättre. Jag ställer mig själv frågan varför jag inte gick estet? Svaret jag får är att jag är för mesig för sånt, ska man klara av att uppträda för massa människor så krävs det mod och en hel del talang. Dööönöööö, vad var det som jag hade?


 



Lyssna och njut ni med, ni kommer förstå vad jag menar när jag säger underbar låt. Ni som inte förstår, ni kan klicka på krysset uppe i högra hörnet=)

xoxo,
M.

Kommentera här: