Ice, ice, baby..

Eftersom Emma har ett rum som en iglo så har jag nu förfryst och fått någon form av isande huvudvärk, ja, ni läste rätt, isande huvudvärk. Det finns ju ilande huvudvärk men den är inte hel rätt så jag fick lov att uppfinna eller utrycka mig på ett annat sätt. Min skalle är förfryst och det känns lite som att jag sovit på is hela natten. Emma tycker nog att jag är lite känslig, och det är jag nog. Men hålla, när man ska sova så ska man ha det varmt och skönt, minst 25grader. Det spelar ingen roll hur varmt det är i rummet heller, jag ska ändå möla ner mig under ett stort duntäcke och bara njuta. En del tänker nog på svettningar, ingen fara, jag svettas aldrig. Min kropp är gjord för att klara extrem värme, inte kyla.



Så nu ska jag försöka komma upp tll 36,5grader i kroppstemp (min vanliga temp) och sen ska jag försöka äta lite frukost.

xoxo,
M.
1 Anonym:

skriven

kika gärna in och läs mina texter..



all lycka/Dona

Kommentera här: