Lammklubben har sammanträde.

Ensam igen, sliten som ett as och trött som faan. Har sovit nästan två timmar middag nu på kvällen, Malin väckte mig och berättade att hon lagat middag, dukat, plockat i och ur diskmaskinen. Duktig flicka! Världens godaste paj bjöd hon på. Nu är lammklubben här, fotbollskväll med lammen.. Känner mig lite som en morsa, fast kanske borde vänja mig eftersom vårat hus mest liknar en fritidsgård så här på sommaren.

Helgen kan bara sammanfattas som galen och full. Fredagen blev lite stressig då tjejerna kom ganska så sent. Blev en utgång på Sun City där vi lyckades flörta till oss en hel del dricka från baren, jag tar den för laget tjejer, och skakade rumpa så mycket att Lina ramlade ihop. Blev efterfest med fiskmåsarna på stan med korv med bröd och kebab för brudarna.

På lördagen shoppade tjejerna loss och jag stod på TM och jobbade. Var lite halvseg men klarade mina fyra lama timmar ganska så bra. Blev en sväng därvi inhandlade dricka för kvällen sedan hem för att duscha och ladda lite. For till Brynäs och hämtade Carro sen blev det fram med stora vagnen för att inhandla mat till kvällen. Brudarna taggade till som fan och drog fram vinet. Maten som kocken Lina lagade var superb, 5 av 5 toasters!
Det lev massa surr, musik och skratt och helt plösligt kom vi på att i inte sminkat oss eller valt kläder. PANIK. Jag hade ju självklart uppgiften att sminka alla, ingen höjdare för mig eftersom jag kände mig alldeles för full... Resultatet blev ändå helt okej, eller hur brudar?

Det kom även igår hem några lamm till oss så vi satt ute och hängde, spelade Sanning och Konsekvens, roligtroligt. Jag, Linda, Lina och Carro for sedan in till stan för att hänga på HL. Där blev det sjukt många shots och en och annan cider. Urspårningen var självklar.
Efterfest på donken och sen hängde vi på torget ett tag för att fara hem till en mindre glad pappa som glömt nyckeln. Surrade i rummet och sen slocknade vi till tonerna av Linas extremt tunga andetag.

Bakis idag men som sagt, har vilat upp mig lite.

Nu fotboll!

xoxo,
M.

Kommentera här: