Fränt att just DU tänder på mig!

Mickan ringde mig idag. När jag svara möttes jag av ett stönande ljud. Efter en stund harklade sig Mickan & frågade vad jag "hade på mig"? Småkorkade som jag är så började jag förklara... Mickan lät nöjd och berättade sen att hon "tog" på sig själv. Då fattade jag vinken, det var telefonsex på g! Eftersom ingen av oss fått något på EVIGHETER så körde vi på utan att tveka! Efter massa snuskprat, smekande & till slut en orgasm (fejk från min sida.. Mickans var riktig) så var vi båda nöjda & belåtna:) Xoxo, M.
1 mikaela:

skriven

Fan maja de där skulle vi ju hålla hemligt! Dessutom vet jag att du inte fejkade!!Jag har kännt dis så länge att jag hör skillnad på din reality och din fejk-ogge.

2 tess:

skriven

ni är ej från denna jord! hahaha.

Kommentera här: