Ms. Cool, Maja Cool.

Jag har kopt en fodelsedagspresent till mig sjalv idag, en Betsey Johnson-vaska. En svart, behandig sak, precis vad jag behover just nu. Med den och mitt Coach-fodral till iPoden och med mitt Ugg-fodral till mobilen sa kanner jag mig suuupercool, ni anar inte:)

Maste nastan demonstrera!
image111


Jag tankte ta en lang promenad och rensa skallen lite idag, men sen insag jag att vi har -15grader idag, fattar ni?!?!?! Det ar helt sjuk. Varldens vinter, fast utan sno. Sa jag satte pa mig Uggsen och satte mig i den gigantiska bilen och korde till Loehmanns en svang innan jag skulle hamta barnen. Nu ar de pa svenska skolan och jag har en stund for mig sjalv, skooont. Bara ha tyst runt omkring sig. Kanner mig sa lugn jamfort med hur jag var hemma. Da kunde det vara dagar da jag var pa helspann konstant, helt utan anledning. Nu kanns det ofta som om jag ar i nagon form av trans, jag vandrar runt pa mina sockervaddsrosa moln.
Det ar skont att jag har mitt projekt, har sagt att jag ska genomfora och avsluta det och tamifasiken (ursakta spraket) sa ska jag det! Jag ska visa min starkaste egenskap, namligen att jag ar sa frutansvart envis. Envis.. Ar det en bra egenskap eller en dalig? Vad tycker ni? Har funderat pa det innan, och jag ser den som positiv, faaaast, manga ganger kan den vara extremt negativ. Som nar jag brakar med nagon, da vet jag hur jobbig jag kan vara, bara for att jag vagrar att ge mig. Jag ar en sanhar manniska som ALDRIG kan ha fel. Eller jo ibland... Men inte ofta!

Jag har inget vettigt att skriva, dagen har inte innehallit sa mkt att de har sagt spinn pa hjarnverksamheten... Aterkommer nar jag har en gnutta smarthet att erbjuda.

xoxo,
M.

Kommentera här: