Alla vi kvinnor ar varda en Oscar.

Hur manga av er har nagon gang velat slippa sexa med mannen i erat sallskap? Att ni kanner att ni verkligen inte orkar eller att filmen som visas pa tv'n framfor er ar mycket intressantare,
ALLA (?)
Ja? For alla har val nagon gang kommit med lama eller rent utsagt lojliga undanflykter for att slippa. Jag kan i alla fall stracka upp handen i akta skolandastol och erkanna att jag i alla fall har gjort det (mamma och pappa, forlat att ni maste lasa det har....)
Jag kan ju inte vara den enda som gjort det..?


Vi har de klassiska:

  • "jag har mens.." - Med en latt suck efter sa att killen tror att du verkligen vill men inte kan eftersom ingen av er ar speciellt sugen pa att kora emot rott. Sen har de flesta killar en tendens att bli illamaende eller acklad bara de hor ordet "mens".
  • "jag har ont i huvudet" - migran ar inte nagot som forsvinner direkt, och om killen inte tror att han ar nagon typ av varktablett sa far du garanterat den lugna stunden du stravat efter.
  • "jag ar alldeles for trott, vi sover istallet.." - det ar ett simpelt faktum, manga killar ar helt enkelt mysigare att bara sova med.

De var de simplaste (kan man kalla dem det?) som jag kunde komma pa. Sitter ni pa nagra bubblare i bakfickan? Hit med dem! Man kan ju inte alltid skylla pa mens, t.o.m killar ar sa smarta att de synar den bluffen efter ett tag. Fast om man tankar pa alla generationer av fejkade orgasmer fran varan sida, sa har mannen inte genomskadat oss an. Sa varfor skulle de genomskada denna?

image112

xoxo,
M.


Kommentera här: