Argbiggan kommer fram.

Skrev ju ett inlägg nyss men fick order att ta bort det för att inte uppröra ännu mera, "visst", tänker jag. Men vad är det som ska uppröra så otroligt mycket? Är det för att jag inte tar på mig skulden för något jag inte har gjort eller är det för att jag tycker att man ska kolla upp fakta innan man anklagar någon för saker?

Jag försökte hålla mig lugn och sansad men nu är jag förbannad. Det är inte kul att få en massa skit för något man absolut inte har gjort. Förstår att det är jättejobbigt att få elaka kommentarer (har fått det jag med), men det är precis lika jobbigt för mig att bli anklagad för att vara den som skrivit dem när jag aldrig skulle göra något sånt. Bara för att man är ett x så betyder det inte att man är en hemsk människa. Tåls att tänkas på.

xoxo,
M.
1 Nadja:

skriven

Haha, nej man ha ju så mycket annat skoj för sig :P

2 Marwa:

skriven

När livet ställer en fråga svarar GOOGLE, hittade den i google fkt. :)

3 Sara:

skriven

Ah en D40. Jaha har du också köpt en?? Jag är väldigt nöjd med min!Men har verkligen inte lärt mig alla finesser än..men men...

4 Bea:

skriven

va fin blogg du har bruden, Allt bra? Kram

5 alexandra:

skriven

haha ja, visst var det? :) klockren!

Kommentera här: