I'm gonna make everything shine, and when I'm done I want a huge drink!

Nu har jag fått avreagera mig lite aka städat. Har packat upp alla saker och försökt att få det att inte se ut som om ett krig precis har brytit ut här inne (lättare sagt än gjort). Började hänga upp alla klänningar för att ganska så snart inse att det inte fanns en chans i världen att alla mina saker skulle få plats. Letade reda på små vrår som jag kunde trycka in en del saker i och sen fick jag improvisera, freestyla lite. Resultatet blev helt okej, man kan inte förvänta sig så mycket av den här lilla skrubben.

Vet inte riktigt hur det blir imorgon, om jag ska trotsa allt och gå på den där festen med Alex och Henke ändå, kanske blir kul, har ju inte festat med kusinerna på evigheter, och det brukar alltid bli lyckat med dem. Vet bara inte riktigt vad de är för folk som ska dit, orkar inte med en massa tjafs, även fast det ibland kan kännas som om jag söker mig till det.. Jag kanske helt enkelt ska strunta i allt och bara dra på mig något fult och hälla i mig alkohol. Var ju ett tag sen sist. Är alldeles för stor just nu för att känna mig fin i något, ändå vet jag att jag kommer stå där imorgon och testa varenda plagg jag har, i hopp om att något helt plötsligt ska sitta perfekt. Vilket aldrig kommer att hända.

Får se hur allt känns imorgon / senare idag. Ska träffa Alex på stan för en fika så får se hur väl han lyckas övertala mig, nog ganska så bra, han är duktig på sånt där.. Kanske ser nå kul folk imorgon, dock har jag väl ingen vidare koll på vad som är "kul" folk eftersom jag knappt känner någon:)

Nu ska jag försöka trotsa jetlagen och sova, kommer säkerligen inte lyckas då jag inte känner mig det minsta trött, har bara en enorm huvudvärk, antagligen för att jag inte sov något inatt. Alltså sömnbrist men är så trött att jag nu nått stadiet som övertrött = inbillat pigg.

Fungerade inte att lägga in några bilder nu så försöker igen imorgon!
NattiNatti!

xoxo,
M.
1 Carpet:

skriven

Stämmer ryktena att du är hemma??? gaaash=) Happy day! blir det leksand ikväll då? Puss

2 Andreas:

skriven

Hej det är jag som hör av mig, ja jag kunde inte låta bli.
Äru förvånad över att höra min rööst igen
(sjunger)
Sitter och kör Tomas Ledin helatiden nu, åhh nu är det snart sommar typ, hihi.
Vad gör du rå? Tillbaka i Gävle nu va?
Kram

Kommentera här: