Zombie pga. slit? Klart som faan, behöver en paus.

Idag har jag slitit som en galning, imponerade på mig själv t.o.m. Målat som en tok, borde kanske satsa på en kärriär som målare? Hade hyfsat med känsla i alla fall. Har ju en hel del jobb kvar på rummet, men nu är jag i alla fall på väg.. Jobbajobba.
Har inte hunnit med så mycket annat att göra idag än att jobba med papy. Solade en sväng precis, slocknade så fort jag la mig, skönt satan.
Ikväll ska jag satsa på mys, skulle först ha åkt till Uppsala och kollat på JC's match men la ner de planerna, en annan gång kanske. Nu ska jag duscha, lägga mig och ta det lugnt, inget mer ansträngande idag inte. Spar krafterna till imorgon. Muttan och Mattan, faaan att jag alltid ska lyckas få det fulaste smeknamnet..
Just ja, Mats ringde precis, ska jobba i Leksand på måndag, så kanske ser några kändisar då, satsar i alla fall på Mike, om inte duvan ska jobba eller nå. Blir i alla fall en liten visit, kanske inte hinner med så mycket eftersom det blir jobb hela måndagen men men, ska klämma in något i alla fall.

Zombie-varning på mig nu, he hit några tandpetare.

PUSS!

Kommentera här: